باااااااااااااید حال معلمارو گرفت وگرنه ...

sweet girls

باااااااااااااید حال معلمارو گرفت وگرنه ...

 


ما ک ب این کارا عادت کرده بودیم والا آخه خیلی حال میده حتما امتحان کنین!



نظرات شما عزیزان:

ADMIN-CHEJALAB.IR
ساعت0:47---4 مرداد 1391
سلام
من ادمین سایت چه جلب هستم
منون از نظرت
کمک هم خواستی در خدمتم
alireza_chat@ymail.com
chejalab_ir@ymail.comبم
سایتتم خوب بود ولی بهتر نبود از مطالبم کپی نمیکردی


مهدی
ساعت0:22---4 مرداد 1391
عشق یعنی جسم و جانم مال تو ، عشق یعنی پرسش از احوال تو ، عشق یعنی از خودم من خسته ام ، عشق یعنی من به تو دلبسته ام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ساعت 23:49 توسط sweet girls |